Vážený pane starosto,
naším cílem je mít pobočky tam, kde je klienti využijí. Chod poboček proto pečlivě sledujeme, provádíme analýzu jejich využití a na základě této analýzy upravujeme naši pobočkovou síť tak, aby byly pobočky na jedné straně přístupné klientům v čase a místě, kde je opravdu využijí a zároveň, abychom dosáhli maximální efektivity provozu na straně druhé. Výsledkem pak bývá úprava otevírací doby (rozšiřování i zkracování), přesun či otevírání nových poboček, příp. uzavírání poboček.
Tím, jak se mění rytmus života měst a obcí, využívají klienti některé pobočky stále méně (například v centrech menších měst), zatímco v jiných lokalitách, kde by je využilo velké množství lidí (typicky třeba nákupní centra), je poboček nedostatek. Od toho se odvíjejí i rozhodnutí o přesouvání poboček z méně využívaných lokalit do oblastí s hustším provozem. Je nám jasné, že touto politikou některé klienty nepotěšíme, na druhé straně ale zpřístupníme služby většímu počtu klientů v jiné oblasti. Z toho důvodu jsme se rozhodli ukončit provoz naší pobočky v Zubří k 1. říjnu 2016.
Klienty o uzavření pobočky budeme informovat v následujících týdnech a sdělíme jim také to, že jejich účty i další sjednané produkty automaticky převedeme do naší nejbližší pobočky v Rožnově pod Radhoštěm (Masarykovo náměstí 134), na kterou se budou moci obracet v jakýchkoliv záležitostech. Kompletní obsluhu klientů zajistí i kterákoli jiná pobočka České spořitelny, bez ohledu na to, kde mají klienti uloženu dokumentaci ke svým účtům. Pro klienta se tak nic nemění (nastavení produktů, čísla účtů atd. zůstanou stejná).
Ve vašem městě chceme i nadále zachovat náš bankomat. Jeho prostřednictvím mohou klienti vedle výběru hotovosti například zadávat jednorázové i trvalé platební příkazy, platit složenky, dobít kredit mobilního telefonu, změnit PIN kód nebo zobrazit limity karty/zůstatek účtu. Přes bankomat tak klienti mohou sami provádět platební transakce i realizovat nejčastěji požadované servisní operace.
K obsluze svého účtu mohou využívat také naše elektronické bankovnictví SERVIS 24 (internet/telefon), Mobilní banku SERVIS 24 s nepřetržitým provozem nebo si kontrolovat zůstatky na účtech díky aplikaci Můj stav. K dispozici je jim i bezplatná informační linka Finanční skupiny České spořitelny 800 207 207.
Děkuji Vám za pochopení a pevně věřím, že zachováte České spořitelně přízeň.
Tomáš Ševčík
Oblastní ředitel retailové bankovnictví pro Novojičínsko
Česká spořitelna
Zdroj: www.mesto-zubri.cz
3 komentáře
V případě dotazů k pojistným smlouvám, či změn na smlouvách a hlášení pojistných událostí využijte kancelář Aleše Měrky v Zubří. ( 1. patro restaurace TIP cafe )
Už i spořitelna?Pokud jsme byli vesnicí,byla u nás prodejna domácích potřeb,různé opravny,prodejny obuvi,prodejna elektrospotřebičů a jiné pro občany potřebná zařízení.Od té doby co jsme se stali městem postupně tyto služby mizí.Jsou to ale paradoxy!Ptám se jen,kdy k nám přestane úplně jezdit vlak (když teď už zastavuje na znamení) a přestanou jezdit autobusy.Pak už nezbude než to tady zahrnout.Na štěstí mám už tolik let,že při dané rychlosti zániku se toho tady už nedožiji.
O.Sedláček
Ja si myslím, že služby ubývají proto, že velcí prodejci a obchodníci malou konkurenci postupně chtě nechtě likvidují. Vše se dá pořešit levně či zdarma přes internet ( bankovní služby ) a krom jídla vše levně nakoupit pohodlně a rychle přes inetrnet. A když už přece jen někdo v Zubří něco nakupuje tak jen proto, že to zapoměl koupit v Rožnově, nebo je sobota 9:45 ráno a nikde jinde by to koupit nestihl.